..:: Ingen aning ::..

Alls!

Thursday, December 21, 2006

Trött

Trött på:

- killarna här nere. Måste spola dem ner på sidan.

- chefer som sparkar mig runt på fältet. Går och sparkar tillbaka (banzai).

- skräpmejl. Hur många gånger måste jag SVÄRA att jag INTE behöver förlänga min penis! Någon annans kan jag förlänga utan några problem (det är bara att dra i tillräckligt hårt va?)

- IE som vägrar spela BanditRock utan någon vettig anledning (IE gör MÅNGA skitsaker utan någon vettig anledning)

- att jag håller på att vara nykär varannan månad. Det är skitjobbigt när allting går åt skogen igen och igen.

- jo, bara trött.

2 Comments:

At 22 December, 2006 01:57, Blogger Henrik skrev ...

Vilken tur då att vintern är vilans och återhämtningens tid, särskilt med julen i antågande.
(Ironi funkar bättre IRL)
Ha en underbar jul tjejen så syns vi på andra sidan
/Konan

 
At 22 December, 2006 08:49, Blogger Smiley skrev ...

Din ironi funkar utmärkt även här =D
Vi ses.

 

Post a Comment

<< Home