..:: Ingen aning ::..

Alls!

Monday, October 02, 2006

Jag versus Smiley

OK, bara för att det ser ganska hemskt ut när sidan är tom :)

Jag vet fortfarande inte om jag är tillbaka.

Jag saknar så mycket min föredetta blogg ... Den med blogghångel och bakifrån ... vy. Men ändå känner jag mig inte skrivnödig, inte det minsta.

Nånting hade dött i mig. Nånting hade ändrats. Jag hade vuxit. Hade plötsligt insett att bloggandet har inget att göra med mitt verkliga liv. Ovarsam och våghalsig Smiley finns inte. Jag är annorlunda. Ganska inåtvänd, aktsam, inte särskilt social. Åtminstone på ytan. Åtminstone med människor som finns runt omkring mig i verkligheten.

Visst lever Smiley där nånstans i mig, men just nu sitter hon ganska tyst. Och väntar på att få gå ut? =D

4 Comments:

At 09 October, 2006 19:41, Blogger Antehuga skrev ...

du behöver nog ett leende, ha kul, skratta åt dig själv, mycket sex, vad vet jag men LEVA fan i alla fall,men jag kanske har fel

 
At 10 October, 2006 07:45, Blogger Smiley skrev ...

Saken är att jag lever, lever så intensivt att jag har ingen tid att sitta och skriva nåt vettig här =)

Men du har rätt, jag behöver att le och skratta mycket mer än jag gör. Åt mig själv? Visst! Och visst behöver jag mer sex! Någon som ställer upp?

=D

 
At 12 October, 2006 17:06, Blogger S-Man skrev ...

Sex?














;)

 
At 24 October, 2006 13:02, Blogger Smiley skrev ...

Snurre, vad menar du, Dude? Du har inte ens 5 fria minuter nu, som jag fattar. Jag brukar behöva lite mer än så =P

 

Post a Comment

<< Home